پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری - بازرگانی شادی

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری

#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری


              فرمت فایل : پاورپوینت (لینک خرید و دانلود پایین صفحه ) قابل ویرایش تعداد   اسلایدها :25 اسلاید فهرست مطالب عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری روشهای عمومی قیمت گذاری قیمت گذاری کالاهای ابداعی قیمت گذاری مخرب  قیمت گذاری روانی قیمت گذاری خط محصول قیمت گذاری اختیاری قیمت گذاری محصولات مکمل قیمت گذاری محصولات فرعی قیمت گذاری مجموعه ای از محصولات قیمت گذاری تبعیضی قیمت گذاری تخفیفی قیمت گذاری تبلیغاتی استراتژی قیمت گذاری پویا قیمت گذاری سبز نتیجه گیری بخشی از اسلایدها : قیمت عبارت است از مبلغی که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند. عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار  قوانین و مداخلات دولت  هزینه ها قیمت محصولات شرکت های رقیب روشهای عمومی قیمت گذاری روش اضافه بر هزینه تمام شده تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری قیمت گذاری مناقصه ای   قیمت گذاری مخرب  شرکتها قیمت پا …

دیدگاهتان را بنویسید